Thursday, November 10, 2022

10th Nov. Supple Body 柔軟な体だぞ

Supple Body

11月10日 柔軟な体だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

harvested cabbage then

  キャベツを収穫して、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools.

  防犯カメラとプールを確認しました。

 

 

 

Our new PC is very comfortable.

  新しいパソコンはとても快適です。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

played games,

  ゲームをして、

 

 

 

ate breakfast then Kaito went to nursery school and

  朝食を食べて、Kaitoマンは保育園に行き、

 

 

 

Ichina and Tamami went for a walk.

  Tina姫とTamamiさんは散歩に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

I fixed the desk broken by student.

  生徒が壊した机を直しました。

 

 

 

Ichina and Kaito were playing puzzle game when I came back home.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンはパズルをしていました。

 

 

 

I had external DVD installed to the new PC.

  新しいパソコンに外付けDVDを設置しました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅でアンパンマンを見ました。

 

 

 

We had dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

 

 

 

After dinner, I did calisthenics. Ichina has super supple body.

  夕食の後、柔軟体操をしました。Tina姫は凄く柔軟な体です。まぁ体の堅い赤ちゃんというのも聞いたことがないですが・・・() これ絶対ケガしませんね。うらやましい!

 

 

 

Ichina practiced Japanese drum game.

  Tina姫は太鼓の達人の練習をしました。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment