Tuesday, November 22, 2022

22nd Nov. New Mum 新しい菊だぞ

New Mum

11月22日 新しい菊だぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools then

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested red pepper.

  唐辛子を収穫しました。

 

 

 

Ichina and Kaito played on the bed and

  Tina姫とKaitoマンはベッドの上と

 

 

 

played on the table then

  テーブルの上で遊んで、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

After that Tamami took Kaito to his nursery school, dried green onions we received from our neighor Mr. Komatsu then then went for a walk with Ichina.

  その後、TamamiさんはKaitoマンを保育園に連れていき、隣人Komatsuさんからもらったネギを干して、Tina姫と散歩に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

I bought 13 potted mums from my school.

  学校から13鉢の菊を買いました。

 

 

 

Ichina played at a bedroom.

  Tina姫は寝室で遊びました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見ました。

 

 

 

We ate a shortcake after dinner,

  夕食後にショートケーキを食べて、

 

 

 

practiced darts,

  ダーツ練習をして、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment