Wednesday, November 9, 2022

9th Nov. New PC 新しいパソコンだぞ

New PC

11月9日 新しいパソコンだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内干しして、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and farm then

  防犯カメラとプールと畑を確認して、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

When Ichina woke up,

  Tina姫が起きた時、

 

 

 

Kaito was playing the puzzle.

  Kaitoマンはパズルをしていました。

 

 

 

They ate breakfast then Kaito went to nursery school and 

  朝食を食べて、Kaitoマンは保育園に行き、

 

 

 

Ichina & Tamami went for a walk.
Tina姫とTamamiさんは散歩に出かけました。




I also went for a walk with my students then watched cows.

  Torojiro先生もまた生徒たちと一緒に散歩に行き、牛を見ました。

 

 

 

When we were watching Anpanman, our new laptop PC was delivered.

  アンパンマンを見ている時、新しいノートパソコンが届きました。

 

 

 

We took a bath,

  お風呂に入って、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment