Friday, November 4, 2022

4th Nov. Cement セメントだぞ

Cement

11月4日 セメントだぞ

 

 


I ate breakfast first,

  まず朝食を食べて、

 

 

 

went up to the rooftop then measured the length of cracks.

  屋上に上って、割れ目を測定しました。

 

 

 

After that I dried clothes inside,

  その後、洗濯物を室内に干して、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools then

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Ichina and Kaie to played with the score board we bought yesterday then

  Tina姫とKaitoマンは昨日買った得点板で遊んで、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

1667536112801 2022.11.04 Kaito is singing Ichina Song


https://youtube.com/shorts/yeTuzKoVVaI

Kaito is singing Ichina’s song.

  KaitoマンはTina姫の歌を歌っています()

 

 

We jogged under trees. Colored leaves are falling.

  木の下を走りました。葉が落ち始めました。

 

 

 

We cooked potatoes pie.

  ポテトパイを作りました。

 

 

 

On the way back, I visited the education center and

  帰りに教育センターと

 

 

 

my favorite shop “Plus One” then bought cement.

  お気に入りのプラスワンに行って、セメントを買いました。

 

 

 

we ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

 

 

 

Ichina played on the Dodeka-bar cushion and

  Tina姫はどでかクッションの上で遊び、

 

 

 

Kaito watched fart movies then went to bed.

  Kaitoマンはおなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment