Tuesday, November 15, 2022

15th Nov. Finishers' Towel フィニッシャーズ タオルだぞ

Finishers' Towel

11月15日 フィニッシャーズ タオルだぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools then harvested vegetables.

  防犯カメラとプールを確認して、野菜を収穫しました。

 

 

 

I ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

When I washed and dried the finishers’ towel of Matsumoto Marathon, I saw its design for the first time. Maybe because of COVID-19, when we finished the race, they just passed the towel and I just received and put it into a plastic bag.

  タオルを洗って干した時、初めて松本マラソンのフィニッシャーズタオルのデザインを見ました。多分コロナのせいで、ゴールした時、ただタオルを渡され、自分もただ受け取り袋に入れただけだったのです。

 

 

 

Ichina and Kaito played on the floor,

  Tina姫とKaitoマンは床の上で遊んで、

 

 

 

ate breakfast then Kaito went to nursery school and

  朝食を食べ、Kaitoマンは保育園に行き、

 

 

 

Ichina and Tamami went for shopping.

  Tina姫とTamamiさんは買い物に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was practicing Japanese drum,

  家に帰った時、Tina姫は太鼓練習を、

 

 

 

Kaito was playing paper wrestling.

  Kaitoマンは紙相撲をしていました。

 

 

 

After that we watched Anpanman,

  その後、アンパンマンを見て、

 

 

 

practiced darts, ate dinner, took a bath,

  ダーツ練習して、夕食を食べ、お風呂に入って、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

 

 

 

When we were sleeping, Ichina finished taking bath with Tamami then walked to us.

  眠っている時、Tina姫はお風呂を終え、こちらに歩いてきました。

No comments:

Post a Comment