Saturday, November 12, 2022

12th Nov. The eve of Matsumoto Marathon 松本マラソン前夜祭だぞ

The eve of Matsumoto Marathon

11月12日 松本マラソン前夜祭だぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

visited Asahi Prime Ski Field at 8:30.

  8時半にあさひプライムスキー場を訪れました。

 

 

 

We needed to finish mowing by the time the ski field opens.

  スキー場がオープンする前に草刈りを終えなければなりませんでした。

 

 

 

Ichina, Kaito and Tamami visited Sky Park then were watching me there.

  Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんはスカイパークを訪れ、そこでTorojiro先生を待っていました。

 

 

 

Since I was supposed to participate in Matsumoto full marathon the next day so

  翌日に松本フルマラソンを控えていたんで、

 

 

 

I had break many time not to be muscular pain.

  筋肉痛にならないよう休憩を何度も取りました。万全でも苦しいのに筋肉痛でスタートは地獄ですから。

 

 

After 3 and half hours, we finished mowing then

  3時間半後、草刈りを終えて、

 

 

 

I met up with my family at Sky Park around 12:30.

  12時半頃、スカイパークで家族と会いました。

 

 

 

First, Kaito played at the playground equipment then

  最初に遊具で遊び、

 

 

 

we ate lunch.

  昼食を食べました。

 

 

 

We watched the airplane taking off.

  離陸する飛行機を見ました。

MOV_1289 2022.11.12 Sky Park, The airplane is taking off when we are eating lunch.


https://youtu.be/D_uAogXNF0o

 

 

 

After that we visited Matsumoto city center, I booked ophthalmology, 

  それから松本市街地へ行き、眼科を予約して、

 





 

 we visited the hall where the eve of Matsumoto marathon was held, got the ticket to enter the ceremony then I saw an eye doctor and my family enjoyed shopping at AEON mall.

松本マラソン前夜祭会場を訪れ、前夜祭入場チケットを手に入れ、Torojiro先生は眼科医にかかり、家族はイオンモールで買い物を楽しみました。



Following that, we visited the hall again, took photos then

  それからまた会場を訪れ、写真を撮って

 

 

 

participated in the eve of Matsumoto marathon.

  松本マラソン前夜祭に参加しました。

 

 

 

Kaito got CD of the singer “SUI” who is Youtube singer and one of the guest runners of the competition tomorrow.

  KaitoマンはYoutubeシンガーでゲストランナーの1人「SUI」さんのCDを手に入れました。


 

 

Tamami got the T-shirt of Mr. Yuuki Kawauchi, who is marathon athlete.

  Tamamiさんは川内優輝選手のサインTシャツを手に入れました。

 MOV_1303 2022.11.12 The eve of Matsumoto marathon, Tamami got the T-shirt of the athlete Mr. Yuuki Kawauchi


https://youtu.be/LIL9ycCi0-s

 

 

After that we watched a short live concert of SUI.

  その後SUIさんのショートライブでした。

 

 

 

On the way back, we visited Direx and

  帰りにダイレックスと

 

 

 

Watahan supermarket.

  綿半に寄りました。

 

 

 

Ichina always tries to stand up on a pushcart and Kaito is always holding her. He is gentle boy.

  Tina姫はいつもショッピングカートで立とうとして、Kaitoマンはいつも支えています。優しい少年です。

 

 

 

We had dinner together,       

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

checked products we got today,

  今日獲った品物を確認して、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment