Monday, November 14, 2022

14th Nov. Sleep Well よく眠るぞ

Sleep Well

11月14日 よく眠るぞ

 

 


When I make a supplement as a breakfast, I need powder milk but my favorite shop LAMU finished its supply and online supply is much expensive, oh man!

  朝食のサプリメントを作る時、クリープが必要なのですが、お気に入りのラムーが販売を終えました。ネットはそれよりずっと高いのです。困ったものです・・・。

 

 

 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Ichina and Kaito sleep well.

  Tina姫とKaitoマンはよく眠ります。

 

 

 

They woke up and played at the dining kitchen room then ate breakfast.

  起きてダイニングキッチンで遊んで朝食を食べました。

 

 

 

I went to school earlier than usual because I was supposed to take charge of school bus duty but it was canceled because some of passengers got COVID 19.

  いつもより早く学校に行きました。スクールバス当番だったからですが、乗客がコロナになったのでキャンセルされました。せっかく筋肉痛をおして早く行ったのに~

 

 

 

I jogged together with my students then worked as usual.

  生徒たちと一緒に走って、いつも通り働きました。

 

 

 

Kaito was playing kamizumo, paper wrestling.

  Kaitoマンは紙相撲をやっていました。

 

 

 

Ichina was reading book on the bed.

  Tina姫はベッドで本を読んでいました。

 


 

Kaito showed me his work.

  Kaitoマンは作品を見せてくれました。





 

We ate dinner together,

  一緒に食事して、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment