Wednesday, November 16, 2022

16th Nov. Mirror 鏡だぞ

Mirror

11月16日 鏡だぞ

 

 

I ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools.

  防犯カメラとプールを確認しました。

 

 

 

Kaito practiced folding paper.

  Kaitoマンは折り紙練習をしました。

 

 

 

Ichina seemed to have a slight fever.

  Tina姫は微熱があるようでした。

 

 

 

After breakfast, Kaito practiced darts then went to nursery school.

  朝食の後、Kaitoマンはダーツ練習をして保育園に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was playing with the dinosaur and Kaito was watching tablet PC.

  家に帰った時、ベッドの上で、Tina姫は恐竜と遊んで、Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

After that Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station then

  その後、Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見て、

 

 

 

practiced darts again.

  またダーツ練習をしました。

 

 

 

Ichina attached the suckers ball to a mirror.

  Tina姫は鏡に吸盤ボールを着けました。

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment