Friday, November 11, 2022

11th Nov. Pocky, On the table, Banzai ポッキー・テーブルの上・万歳だぞ

Pocky, On the table, Banzai

11月11日 ポッキー・テーブルの上・万歳だぞ

 

 


In the early morning, I ate breakfast,

  早朝、朝食を食べて、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pool and farm then harvested vegetables.

  防犯カメラ、プール、畑を確認して野菜を収穫しました。

 

 

 

Kaito threw balls to darts board.

  Kaitoマンはダーツの板へボールを投げました。

 

 

 

Since the sun came out, I moved washing outside.

  太陽が出てきたので洗濯物を外に出しました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

we ate pocky because it was the date (11/11) consisting of 1.

  今日は11月11日なのでポッキーを食べました。

 

 

 

I went for a walk together with my students to let them make sure their marathon course.

  マラソンコース確認のために生徒たちと一緒に散歩に行きました。

 

 

 

On the way back, we visited Hourinji Temple.

  帰りに宝輪寺に寄りました。

 

 

 

After school lunch, I visited the workplace one of my students is taking on-the-job training. I worked hard today.

  給食の後、一人の生徒が現場実習をしている職場を訪れました。今日はいっぱい働きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina , Kaito and Tamami were playing puzzle game.

  家に帰った時、Tina姫、Tamamiさん、Kaitoマンはパズルゲームをしていました。

 

 

 

Kaito danced with following Anpanman dance DVD.

  KaitoマンはアンパンマンのダンスDVDに倣って踊りました。

 

 

 

Ichina always tries to play on tables. Maybe because she can watch us at the same height.

  Tina姫はいつもテーブルの上で遊ぼうとします。多分同じ高さで家族を見られるからでしょう。

 

 

 

Kaito poses Banzai “Cheers”position when he throws balls.

  Kaitoマンはボールを投げる時、万歳ポーズをとります。まずは少し左脚も出して肘挙げて、左腕も使う→体の捻りを使い始める・・・ができてくればいいですね。

 

 

 

Ichina poses Banzai, when she takes off clothes. She is wearing SKI RACER jacket, haha

  Tina姫は服を脱ぐとき万歳をします。スキーレーサーのジャケット・・・ははは

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment