Friday, November 25, 2022

25th Nov. Rubber Ball ゴムボールだぞ

Rubber Ball

11月25日 ゴムボールだぞ

 

 

In the early morning ate breakfast,

  早朝、朝食を食べ、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested red pepper then

  唐辛子を収穫して、

 

 

 

dried clothes inside while Ichina and Kaito were sleeping.

  Tina姫とKaitoマンが眠っている間に洗濯物を室内に干しました。

 

 

 

Kaito practices folding paper every day.

  Kaitoマンは毎日折り紙練習をします。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Ichina visited Sky Park and

  Tina姫はスカイパークと

 

 

 

grandparents’ house together with Tamami.

  じいじばあばの家にTamamiさんと一緒に行きました。

 

 

 

It was fine all day long today.

  今日は1日中よい天気でした。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After work, I visited the clinic then had a massage. When I arrived there, I always see Kaito’s favorite freight train.

  仕事の後、整骨院でマッサージを受けました。着いた時、いつもKaitoマンが好きな貨物列車を見ます。

 

 

 

There are beautiful illumination around Shiojiri Station.

  塩尻駅周辺はイルミネーションがキレイです。

 

 

 

 

Ichina played with a rubber ball, bounced on it, fell down then cried. hahaha

Tina姫はゴムボールで遊んで、上で弾んで、転んで、泣きました()

MOV_1920☆ 2022.11.25 Ichina is bouncing on the ball, finally she falls down then cries


https://youtu.be/PmjwyQNfBQ8

 

 

 

Kaito practiced darts.

Kaitoマンはダーツ練習をしました。


MOV_1922 2022.11.25 Kaito is throwing a ball to a darts board

https://youtube.com/shorts/7ck1PmD2i6c

 

 

 

Ichina listened to the music, danced then smiled.

Tina姫は音楽を聴いて、踊って、ニコッとしました。

MOV_1924☆ 2022.11.25 Ichina is listening to the music, dancing and smiling


https://youtu.be/Eyjw-70s_XA

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment