Monday, November 21, 2022

21st Nov. One more deep-fried chicken, Brushing by herself もう1回唐揚げ・自分で磨くぞ

One more deep-fried chicken, Brushing by herself

11月21日 もう1回唐揚げ・自分で磨くぞ

 

 


I dried clothes inside,

  洗濯物を室内に干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and horizontal bar.

  防犯カメラ、プール、そして鉄棒を確認しました。

 

 

 

Ichina was lying on her baby bed and Kaito was watching tablet PC on his bed.

  Tina姫はベビーベッドで寝転がっていて、Kaitoマンはベッドでタブレットを見ていました。

 

 

 

They woke up,

  起きて、

 

 

 

ate breakfast then we left home.

 朝食を食べて、家を出ました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

I ate deep-fried chicken at school, though I ate it yesterday, haha

  昨日食べましたが、今日も学校で唐揚げを食べました。油取りすぎです・・・。

 

 

 

Ichina climbed up my handmade stool and Kaito climbed up to the top of Osaka Station also I made.

  Tina姫は手作り踏み台に登り、Kaitoマンは同じく手作り大阪駅に登りました。

 

 

 

First, Ichina brushes her teeth by herself then Tamami finishes brushing later.

最初Tina姫は自分で歯を磨き、その後Tamamiさんが仕上げます。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment