Wednesday, December 1, 2021

1st Dec. Ichina's ID Tina姫のIDだぞ

Ichina's ID

12日 Tina姫のIDだぞ

 

 

I dried clothes inside in the morning.

  朝室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすやと眠っていました。

 

 

 

Kaito got toy paper money of 2,000 yen when we bought a chocolate. He didnt know it because 2,000 yen paper money is rare so I showed him my 2,000 yen keeping as my collection.

  Kaitoマンはお札チョコのおまけで2,000円札を手に入れました。出回っていないので知りませんでした。なのでコレクションとして保管している2,000円札を見せてあげました。

 

 

 

After that he practiced a balance board,

  それからバランスボードを練習して、

 

 

 

dashed on the ladder,

  ラダーをダッシュして、

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

I saw a beautiful rainbow in the morning at school.

  朝学校でキレイな虹を見ました。

 

 

 

We jogged around school,

  学校周辺を走って、

 

 

 

and made pot stands.

  鍋敷きを作りました。

 

 

 

This is the paper chains to

  これは紙の鎖で

 

 

 

decorate my handmade Christmas tree.

  手作りクリスマスツリーを飾る物です。

 

 

 

I finished coating our mallet golf clubs at last.

  ようやくマレットゴルフクラブを塗り終えました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC and Ichina looked sleepy.

  Kaitoマンはタブレットを見ていて、Tina姫は眠そうでした。

 

 

 

Ichina received her ID from the city hall.

  Tina姫は市役所からIDを受け取りました。

No comments:

Post a Comment