Sunday, October 31, 2021

31st Oct. Almost the same ほぼ同じだぞ

Almost the same

1031日 ほぼ同じだぞ

 

 

 

 

Kaito watched tablet PC in the morning.

  Kaitoマンは朝タブレットを見ました。

 

 

 

Although my seal case, that I used for more than 15 years, was broken,

  15年以上使った印鑑ケースを壊れてしまいましたが、

 

 

 

I bought almost the same one at 100 yen shop yesterday.

  昨日レイクウォームの100均でほぼ同じ物を買いました。100均で15年以上もったのか・・・

 

 

 

I went election after I checked which political party has the same way of thinking of mine, by application.

  アプリで自分の考えに近い政党を確認してから選挙に行きました。

 

 

 

After that I jogged along the disaster course.

  それから災害コース沿いに走りました。

 

 

 

We can watch fireflies beside my jogging course.

  ジョギングコース近くで蛍が見られます。

 

 

 

I cleaned our garlic farm.

  ニンニク畑をキレイにしました。

 

 

 

Ichina slept on my lap.

  Tina姫は膝の上で眠りました。

 

 

 

Kaito helped me driying clothes,

  Kaitoマンは洗濯物干しを手伝って、

 

 

 

played at a hall then

  廊下で遊んで、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ill make dining tables soon.

  もうすぐテーブルを作ります。

 

 

 

I visited SECOND STREET then bought a heater.

  セカンドストリートでストーブを買いました。

 

 

 

Following that we went around some shops then I bought parts for my handmade tables at PLUS ONE.

  いくつか店を廻って、プラスワンでテーブルのパーツを買いました。

 

 

 

We played with a ball at Japanese-style rooms.

  和室でボール遊びをしました。

 

 

 

Finally Kaito watched TV at Osaka Station.

  最後にKaitoマンは大阪駅でテレビを見ました。

No comments:

Post a Comment