Wednesday, June 30, 2021

30th Jun. Broken Clock 壊れた時計だぞ

Broken Clock

30日 壊れた時計だぞ

 

 

 

 


I did routine duties as usual.

  いつも通りルーチンをこなしました。

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

hopped on one foot on the trampoline,

  トランポリンでけんけんをして、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って保育園に行きました。

 

 

 

We finished 3 sectional chairs for the sale tomorrow.

  明日の販売に向け3台の組み立てイスを作りました。

 

 

 

I brought one sectional chair back then took photos with Kaito to make an advertisement paper.

  販売広告を作る為に、1台持ち帰り、Kaitoマンと写真を撮りました。

 

 

 

I bought this book at reuse shop on the Internet for Kaito to study clock but its minute hand was broken.

  ネットの中古書店でKaitoマンの時計の勉強のために本を買いましたが、長針が壊れていました・・・。

No comments:

Post a Comment