Thursday, June 10, 2021

10th Jun. A lot of stakes たくさんの杭だぞ

A lot of stakes

10日 たくさんの杭だぞ

 

 

 


I finished routine duties as usual.

  いつも通りルーティーンをこなしました。

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

hopped on one foot on the trampoline then went to nursery school.

  トランポリンでけんけんして、保育園に行きました。

 

 

 

I had nothing special at school, I only made a lot of stakes.

  学校では特別なことはありませんでした。ただたくさんの杭を作りました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment