Sunday, June 6, 2021

6th Jun. Swimming Pool & Mallet Golf プールとマレットゴルフだぞ

Swimming Pool & Mallet Golf

日 プールとマレットゴルフだぞ

 

 

 

 


I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

cleaned our district together with my neighbors.

  ご近所さんと地区の掃除をしました。

 

 

 

After that I jogged to the vacation house area.

  それから別荘地まで走りました。

 

 

 

On the way back, I took the course leads to the museum near Tyrolean Forest.

  帰りにチロルの森近くの博物館に通じているコースを通りました。

 

 

 

When I came back home, I cleaned our backyard, took shower then

  家に帰った時、裏庭をキレイにして、シャワーを浴びて、

 

 

 

drunk coffee.

  コーヒーを飲みました。

 

 

 

Kaito played with a clay.

  Kaitoマンは粘土で遊びました。

 

 

 

I measured the size of a handmade fence.

  手作り柵のサイズを測りました。

 

 

 

Following that weve started constructing our swimming pool.

  それからプール作りを始めました。

 

 

 

First Kaito was playing around iron pipes.

  最初Kaitoマンは鉄パイプ付近で遊んでいました。

 

 

 

Our swimming pool is very big.

  我が家のプールはデカイです!

 

 

 

Kaito helped me a little.

  Kaitoマンは少しお手伝いしました。

 

 

 

Kaito stood on the center of the swimming pool. Thats enough size for him.

  Kaitoマンはプールの真ん中に立ちました。十分な広さがあります。

 

 

 

It will take for a long time to complate it.

  完成まで長い時間かかりそうです。

 

 

 

After that we made 3 mallet golf courses at our yard.

  それから庭にマレットゴルフコースを3コース作りました。

 

 

 

We have a lot of handmade things.

  手作りの品がたくさんあります。

 

 

 

We went shopping then,

  買い物に行った後、

 

 

 

We played mallet golf at our yard.

  庭でマレットゴルフをしました。

 

 

 

 

Kaito is improving his skill.

  Kaitoマンはスキルアップしています。

No comments:

Post a Comment