Sunday, June 13, 2021

13th Jun. 36 Courses 36コースだぞ

36 Courses

13日 36コースだぞ

 

 


 


I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して

 

 

 

went for a jog to the vacation house area.

  別荘地へジョギングに行きました。

 

 

 

I binded Kaitos mallet golf stick with rubber tape because it was slippy and he got blister on his hand last time.

  Kaitoマンのマレットゴルフスティックにゴムテープを巻きました。滑りやすかったのと、Kaitoマンの手にまめが出来たからです。

 

 

 

I transplanted leeks on our field.

  畑にニラを移植しました。

 

 

 

After short time practice inside,

  室内で短時間練習して、

 

 

 

We visited Hiraide Mallet Golf Field. Thre are 36 courses.

  平出マレットゴルフ場に行きました。36のコースがあります。

 

 

 

Since Kaito had a slight fever we finished about half of all courses. Maybe next time we complated 36 courses in a day.

  Kaitoマンは微熱があったので、約半分のコースを終えました。多分次回1日で全部廻ります。

 GOPR0694☆ 13 Jun. 2021 Mallet Golf at Hiraide Ruins

https://youtu.be/8_6_lao45Gs

 

 

 

After short break, we played 2 courses then went back home.

  小休憩の後、2コースだけ廻って家に帰りました。

 

 

 

Kaito played with saw dust.  

  Kaitoマンは木屑で遊びました。yogiboみたい

 

 

 

We will scatter saw dust under our swimming pool.

  プールの下に木屑を撒きます。

No comments:

Post a Comment