Monday, June 7, 2021

7th Jun. Eating Sushi Alone 1人寿司だぞ

Eating Sushi Alone

日 1人寿司だぞ

 

 

 

 


I dried clothes,

  洗濯物を干して、

 

 

 

drank coffee,

  コーヒーを飲み

 

 

 

watered plants then

  植物に水をやり、

 

 

 

cleaned our backyard.

  裏庭を掃除しました。

 

 

 

Kaito hopped on one foot on the trampoline,

  Kaitoマンはトランポリンでけんけんして、

 

 

 

checked our swimming pool then went to nursery school.

  プールを確認して、保育園に行きました。

 

 

 

One of my students made a low dining table.

  一人の生徒がチャブ台を作りました。

 

 

 

We harvested Japanese apricots, ume then made juice.

  梅を収穫してジュースを作りました。

 

 

 

I visited the workplace one of my graduated students is working for.

  一人の卒業生が働いている職場を訪れました。

 

 

 

After work, I was supposed to eat sushi together with Mr. Kamikura who is woodworker so I booked the seats last night. Unfortunately his car was broken on the way so I eat sushi alone.

  仕事の後、木工職人のKamikuraさんと寿司を食べる予定でしたが、Kamikuraさんの車が途中故障したので、1人で食べました。

 

 

 

I ate 50 plates of sushi as usual.

  いつも通り50皿食べました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment