Saturday, June 26, 2021

26th Jun. Sawdust Carpet 木屑の絨毯だぞ

Sawdust Carpet

26日 木屑の絨毯だぞ

 

 

 

 



I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

jogged to the top of Mt. Kiritou.

  霧訪山頂まで走って行きました。

 

 

 

I saw the panoramic view at the top.

  頂上でキレイな景色を見ました。

20210626_072815 Mt. Kiritou, Panoramic view at the top

https://youtu.be/-Q7D61-m8U8

 

 

 

When I came back home, Kaito was jumping from a closet.

  家に帰った時、Kaitoマンは押し入れから飛んでいました。

 

 

 

Following that we visited Shabuyou then had a birthday party of Tamamis mother.

  それからしゃぶ葉に行って、Tamamiさんの母の誕生日会を開きました。

 

 

 

After that we enjoyed shopping then went back home.

  それから買い物を楽しんで家に帰りました。

 

 

 

We constructed our swimming pool. Today we scattered sawdust at its bottom.

  プールを作りました。今日は木屑を底に撒きました。

 

 

 

It looks like a carpet of sawdust.

  それは木屑の絨毯のようです。

 

 

 

Finally we set up the walls.

  最後に壁を設置しました。

No comments:

Post a Comment