Friday, June 25, 2021

25th Jun. Sawdust 木屑だぞ

Sawdust

25日 木屑だぞ

 

 

 

 


I did routine duties then

  いつものルーチンをこなし、

 

 

 

I scattered sawdust around chrysanthemums.

  菊の周りに木屑を撒きました。

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って保育園に行きました。

 

 

 

We drew our wises on long strip of paper then put them on a bamboo.

  短冊に願いを書いて竹に取り付けました。

 



 

After that we made fruit pumch.

  それからフルーツポンチを作りました。

 

 

 

After work, I made extra sawdust for our swimming pool.

  仕事の後、プールの為に余剰木屑を作りました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bears.

  Kaitoマンはテッドくまさん達とタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment