Wednesday, June 23, 2021

23rd Jun. New Car 新しい車だぞ

New Car

23日 新しい車だぞ

 

 

 

 


I cleaned our backyard,

  裏庭をきれいにして

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって

 

 

 

drank coffee.

  コーヒーを飲みました。

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして

 

 

 

hopped on garden stones and

  庭石と

 

 

 

on the trampoline. Tamami bought a new car.

  トランポリンの上で弾みました。Tamamiさんは新しい車を買いました。

 

 

 

We watched two commuter trains as usual.

  いつも通り2本の通勤電車を見ました。

 

 

 

My student finished a sectional chair.

  生徒が組み立てイスを完成させました。

 

 

 

After work, I made another special equipments for a fence.

  フェンスの為の特殊装置を作りました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment