Sunday, June 20, 2021

20th Jun. Father's Day, Suction Pump 父の日・吸水ポンプだぞ

Father's Day, Suction Pump

20日 父の日・吸水ポンプだぞ

 

 

 

 


I cut grass along the river near our house together with neighbors.

  ご近所さんと家の近くの川沿いで草を刈りました。

 

 

 

Kaito and Tamami gave me Fathers Day gifts. Thank you very much!

  KaitoマンとTamamiさんが父の日のプレゼントをくれました。ありがとうございます。

 

 

 

After that I jogged to the vacation house area.

  それから別荘地区まで走りました。

 

 

 

Following that I tied bitter melon with string.

  ゴーヤを紐で結びました。

 

 

 

Ill make the drain system with the hose.

  このホース(460円)で排水システムを作ります。

 

 

 

In the evening I visited my favorite shop PLUE ONE then bought a suction pump, hose and rubber board at last.

  夕方お気に入りのプラスワンに行って、ついに吸水ポンプ(31,000円)、ホース(3,100円)、ゴム板(650円)を買いました。

 

 

 

Kaito was pleased.

  Kaitoマンは喜びました。

 

 

 

We ate Fathers Day dinner.

  父の日の夕食を食べました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC as usual.

  Kaitoマンはいつも通りタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment