Tuesday, June 22, 2021

22nd Jun. Special equipment for our suction pump 吸水ポンプ用特殊装置だぞ

Special equipment for our suction pump

22日 吸水ポンプ用特殊装置だぞ

 

 

 

 


I drank coffee on my handmade rocking chair

  手作りロッキングチェアでコーヒーを飲み、

 

 

 

cleaned our backyard then

  裏庭を掃除して

 

 

 

watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

It was the last day Tamami drive her car, NISSAN NOTE. We took a lot of photos with the car.

  TamamiさんのNOTE最後の日でした。たくさん写真を撮りました。

 

 

 

Kaito waved his hand to two commuter trains then went to nursery school.

  Kaitoマンは通勤電車2本に手を振って保育園に行きました。

 

 

 

We made timbers for sectional chair.

  組み立てイスの材木を作りました。

 

 

 

At the classroom we played sugoroku, backgammon.

  教室で双六をしました。

 

 

 

We enjoyed mallet golf at P.E.

  体育でマレットゴルフをしました。

 

 

 

After work, I made the special equipment for our suction pump of swiiming pool.

  仕事の後、プールの吸水ポンプの為の特殊装置を作りました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bears.

  Kaitoマンはテッドくまさんたちとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment