Tuesday, June 1, 2021

1st Jun. Hopping on one foot けんけんだぞ

Hopping on one foot

日 けんけんだぞ

 

 

 

 


I dried clothes,

  洗濯物を干して、

 

 

 

drank coffee,

  コーヒーを飲んで、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

cleaned our backyard then

  裏庭を掃除して、

 

 

 

prepared my trekking poles for jogging to Mt. Kiritou.

  トレッキングポールを霧訪山へのジョギングの為に用意しました。

 

 

 

Kaito played marathon as usual.

  いつも通りマラソンごっこをしました。

 

 

 

He practices hopping on one foot.

  Kaitoマンはけんけんの練習をしています。

 

 

 

We watched two commuter trains near Kaitos nursery school.

  保育園近くで2本の通勤電車を見ました。

 

 

 

We played mallet golf.

  マレットゴルフをしました。

 

 

 

In the evening, I burned dead trees at our yard.

  夕方庭で枯れ木を燃やしました。

 

 

 

We played together after taking a bath.

  風呂の後、一緒に遊びました。

No comments:

Post a Comment