Sunday, June 27, 2021

27th Jun. We finished construction of swimming pool プールが完成したぞ

We finished construction of swimming pool

27日 プールが完成した

 

 

 




I dried clohtes outside, checked the sawdust carpet of our swimming pool then

  外に洗濯物を干して、プールの木屑絨毯をチェックして、

 

 

 

went for a jog. On the way I saw a lot of stray cats.

  ジョギングに行きました。道中たくさんの野良猫を見かけました。

 

 

 

I got to Enrei mountain pass and the observation deck as usual.

  いつも通り塩嶺峠について、展望台に登りました。

 

 

 

I like this old houses located Nakasendou Highway.

  この古民家がお気に入りです。旧中山道沿いです。

 

 

 

I maintained the bitter melon field.

  ゴーヤ畑を整備しました。

 

 

 

I cut grass beside a stream for our swimming pool.

  プールの為に小川付近の草刈りをしました。

 

 

 

I drank coffee then

  コーヒーを飲んで、

 

 

 

taught Kaito how to climb walls.

  Kaitoマンに壁の登り方を教えました。

 

 

 

Kaito watched Doraemon and

  Kaitoマンはドラえもんと

 

 

 

an airplane.

  飛行機を見ました。

 

 

 

I spreaded tarps and made drain system then

  シートを広げて、排水システムを作って、

 

 

 

I flooded the swimming pool at last.

  ついにプールに水を入れました。

 

 

 

Kaito was very pleased.

  Kaitoマンは大喜びでした。

20210627_154243 Water World in 2021 First Time

https://youtu.be/RTz-B5eLKzQ

 

 

 

 

After that we went shopping.

  それから買い物に行きました。

 

 

 

Since we have some iron pipe left when we constructed our swimming pool, we will make climbing poles.

  何本かプール作りで単管パイプを余らせたので、登り棒を作ります。

 

 

 

Kaito watched tablet PC as usual.

  Kaitoマンはいつも通りタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment