Monday, June 28, 2021

28th Jun. Climbing Pole 登り棒だぞ

Climbing Pole

28日 登り棒だぞ

 

 

 

 




I did routine duties as usual.

  いつも通りルーチンをこなしました。

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを行って保育園に行きました。

 

 

 

We had a meeting about our sale this weekend.

  今週末の販売について集会をしました。

 

 

 

We fired animal faces on the surface of pot stands with gas burner.

  ガスバーナーで鍋敷きに動物の顔を焼き付けました。

 

 

 

When Kaito was watching TV,

  Kaitoマンがテレビを見ている時、

 

 

 

I set up climing poles. I cannot do it by myself.

  登り棒を設置しました。1人で出来ません・・・。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

  テッドくまさんとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment