Saturday, June 19, 2021

19th Jun. Sawdust Carpet 木屑の絨毯だぞ

Sawdust Carpet

19日 木屑の絨毯だぞ

 

 


We got 300 points on TV program.

  めざましじゃんけんが300点になりました。

 

 

 

I dried clothes inside because it was raining heavily.

  激しく雨が降っていたので室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

I jogged in our house for 1 hour..

  家の中を1時間走りました。

 

 

 

I jogged up and down stairs many times. It looks like climbing mountains.

  階段を何度も上り下りしました。山登りのようです。

 

 

 

When it stopped raining, I cleaned our backyard then

  雨があがった時、裏庭をきれいにして、

 

 

covered our swimming pool with sawdust. After we set up tarp and pour water into the swimming pool, sawdust makes the bottom soft.

  プールに木屑を敷きました。ブルーシートを設置して水を入れた時、この木屑が底を柔らかくします。

 

 

 

Following that Kaito hopped on one foot,

  それからKaitoマンはけんけんして、

 

 

 

went shopping to Neo Park shopping center.

  ネオパークへ買い物に行きました。

 

 

 

After lunch in our car,

  車内で昼食の後、

 

 

 

Kaito and I visited DEPO sports gear shop until Tamami finished hair cut.

  KaitoマンとTorojiro先生はTamamiさんが床屋を終えるまでスポーツデポに行きました。

 

 

 

After that we enjoyed extra shopping then

  それから他の買い物を楽しんで、

 

 

 

cleaned our backyard for our swimming pool.

  プールの為に裏庭を掃除しました。

 

 

 

Sawdust looks like a carpet of our swimming pool.

  木屑はプールの絨毯のようです。

No comments:

Post a Comment