Tuesday, June 8, 2021

8th Jun. Honeycomb ハチの巣だぞ

Honeycomb

日 ハチの巣だぞ

 

 


In the morning I did routine duties as usual.

  朝いつも通りの仕事をこなしました。

 

 

 

Kaito said bye-bye to Gaikocchan train then

  Kaitoマンはがいこっちゃん電車にバイバイを言って、

 

 

 

 

hopped on one foot on the trampoline.

  トランポリンでけんけんをしました。

 

 

 

We played mallet golf at school. Some of my students used my handmade sticks.

  学校でマレットゴルフをしました。何人かの生徒はTorojiro先生の手作りスティックを使いました。

 

 

 

When I came back home, I removed honeycombs under Kaitos marathon courses.

  家に帰った時、Kaitoマンのマラソンコース下のハチの巣を取り除きました。

 

 

 

Following that I took some bridges from bridge girders because they make honeycomb under bridges.

  それからいくつかの橋を橋げたから降ろしました。ハチの巣ができるからです。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

 Kaitoマンはテッドくまさんと一緒にタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment