Monday, June 21, 2021

21st Jun. Half-Size ハーフサイズだぞ

Half-Size

21日 ハーフサイズだぞ

 

 

 





I cleaned our backyard.

  裏庭をきれいにしました。

 

 

 

I couldnt take Kaito to his nursery school because

  Kaitoマンを保育園へ送れませんでした。

 

 

 

I had a school bus duty today.

  スクールバス当番だったからです。

 

 

 

One of my students made a sectional chair.

  一人の生徒が組み立て式椅子を作りました。

 

 

 

After work, I made a half-size pallet as the wall part of entrance of our swimming pool.

  仕事の後、プールの入口部分の壁として、ハーフサイズのパレットを作りました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment