Thursday, June 3, 2021

3rd Jun. Watch tablet PC with the hips お尻で見るぞ

Watch tablet PC with the hips

日 お尻で見る

 

 

 

 



I dried clothes,

  洗濯物を干して、

 

 

 

watered plants then

  植物に水をやって、

 

 

 

cleaned our backyard.

  裏庭をキレイにしました。

 

 

 

Kaito played at the kids park,

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って保育園に行きました。

 

 

 

I measured the size of mallet golf stick.

  マレットゴルフのスティックのサイズを測りました。

 

 

 

My student made a low dining table.

  生徒はチャブ台を作りました。

 

 

 

We made wastebasket from advertisement paper.

  広告の紙で屑籠を作りました。

 

 

 

After school, I made mallet golf sticks because we are short of it.

  マレットゴルフのスティックが足りないので、放課後に作りました。

 

 

 

Kaito was watching tablet PC with his eyes and Ted bear was watching it with his hips.

  Kaitoマンは目でタブレットを見ていて、テッドくまさんはケツで見ていました。

No comments:

Post a Comment