Thursday, June 24, 2021

24th Jun. Foundation Wood 土台の木だぞ

Foundation Wood

24日 土台の木だぞ

 

 

 

 




I did routine duties then

  ルーチンをこなして、

 

 

 

set up these foundation wood for a fence.

  柵の土台の木を設置しました。

 

 

 

I watered plants.

  植物に水をあげました。

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして

 

 

 

bounced on the trampoline,

  トランポリンで弾み、

 

 

 

waved his hand to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

Sectional chairs look nice!

  組み立てイスはかっこいいいです。

 

 

 

After school, I visited the workplace one of my graduated students is working for.

  放課後1人の卒業生が働いている職場を訪れました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment