Tuesday, June 29, 2021

29th Jun. Umbrella 傘だぞ

Umbrella

29日 だぞ

 

 

 

 


I dried clohtes inside because it was raining.

  雨が降っていたので室内で洗濯物を乾かしました。

 

 

 

I did routine duties.

  日課をこなしました。

 

 

 

Kaito played marathon with an umbrella.

  Kaitoマンは傘をさしてマラソンごっこをしました。

 

 

 

When we were watching two commuter trains,

  2本の通勤電車を見ている時、

 

 

 

It stopped raining.

  雨がやみました。

 

 

 

I was vaccinated against corona virus.

  コロナワクチンをうちました。

 

 

 

We had a meeting about off-campus activities next weekend.

  来週末の校外学習の集会がありました。

 

 

 

Kaito always watches tablet PC until the time we take a bath.

  Kaitoマンはいつもお風呂に入る時間までタブレットを見ます。

No comments:

Post a Comment