Friday, June 18, 2021

18th Jun. Tarp for swimming pool プール用の防水シートだぞ

Tarp for swimming pool

18日 プール用の防水シートだぞ

 

 

 

 



I saw the beautiful blue sky in the morning.

  朝キレイな青空を見ました。

 

 

 

I measured the size of this stone. Ill set up a fence beside it.

  石のサイズを測りました。柵をこの横に設置します。

 

 

 

Kaito played marathon with holding Anpanman bag,

  Kaitoマンはアンパンマンバッグを持ちながらマラソンごっこをして

 

 

 

hopped on one foot on the trampoline,

  トランポリンでけんけんして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We went for a walk to the park near a cowshed.

  牛小屋近くの公園まで散歩に行きました。

 

 

 

On the way back from school, I visited PLUS ONE then bought tarps for our swimming pool.

  学校帰りにプラスワンへ行き、プール用の防水シートを買いました。

 

 

 

I cut one pallet for the entrance of our swimming pool.

  プールの入口用にパレットを切りました。

No comments:

Post a Comment