Wednesday, June 16, 2021

16th Jun. Anpanman Bag アンパンマンバッグだぞ

Anpanman Bag

16日 アンパンマンバッグだぞ

 

 

 

 


I cleaned our backyard as usual.

  いつも通り裏庭をキレイにしました。

 

 

 

Kaito played at the kids park with holding Anpanman bag in his hand. Its for swimming class.

  Kaitoマンはアンパンマンバッグを持ってキッズパークで遊びました。水泳用バッグです。

 

 

 

Kaito hopped on one foot at the trampoline.

  トランポリンでけんけんしました。

 

 

 

We waved our hands to two commuter trains then Kaito went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振ってKaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

My student will make a flower stand soon.

  生徒がそのうち花台を作ります。

 

 

 

We made dustbins from advertisement paper.

  広告からゴミ箱を作りました。

 

 

 

We participated in teachers meeting via the application ZOOM.

  ZOOMで職員会議に参加しました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment