Wednesday, June 2, 2021

2nd Jun. Yard in fron of our house 表側の庭だぞ

Yard in fron of our house

日 表側の庭だぞ

 

 

 

 



Kaito went downstairs by himself.

  Kaitoマンは1人で1階に降りました。

 

 

 

I cleaned our backyard,

  裏庭をキレイにして

 

 

 

watered plants then

  植物に水をやって、

 

 

 

went to school. I had a school bus duty today.

  学校に行きました。スクールバス当番でした。

 

 

 

I helped ecology work class.

  エコロジー班の応援をしました。

 

 

 

After school, I gathered sawdust from a dust catcher.

  集塵機から木屑を集めました。

 

 

 

I burned dead trees, made campfire, at the yard in front of our house today.

  今日は家の表側の庭でキャンプファイアをやりました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment