Thursday, July 1, 2021

1st Jul. Repair 修理だぞ

Repair

日 修理だぞ

 

 

 


Since it was raining, I dried clothes inside.

  雨だったので室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Although it was raining, I cleaned our backyard, weeded grass around bitter melon.

  雨が降っていましたが、裏庭をキレイにし、ゴーヤ付近の草取りをしました。

 

 

 

Kaito went to nursery school with an umbrella and

  Kaitoマンは傘をさし、

 

 

 

rubber boots.

  長靴を履いて保育園に行きました。

 

 

 

We prepared for the sale tomorrow and brought our products to the shopping mall, i-city.

  明日の販売の準備をして、製品を会場のアイシティへ運びました。

 

 

 

We watched trains at a balcony.

  バルコニーで電車を見ました。

 

 

 

They refunded its payment because its broken but I can keep it because they need extra charge if I send it to the bookshop.

  壊れているので、返金してくれました。でも送り返すには会社がお金を払うことになるのでもらえました。

 

 

 

Of course I repaired it. No problem!

  もちろん修理しました。問題ありません!

No comments:

Post a Comment