Friday, June 11, 2021

11th Jun. Eating Sushi Again また寿司だぞ

Eating Sushi Again

11日 また寿司だぞ

 

 


I worked in our garden as usual in the morning.

  朝いつも通り庭で働きました。

 

 

 

Kaito played at the kids park then went to nursery school.

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで保育園に行きました。

 

 

 

We went for a walk to Sky Park along to Matsumoto Airport.

  松本空港沿いのスカイパークまで歩いて行きました。

 

 

 

We watched the airplane landing and taking off.

  着陸する飛行機と離陸する飛行機を見ました。

 

 

 

After school, I took leeks off our classroom garden because its too crowded. Ill transplant them to my house garden.

  放課後、学級花壇が混み合っているのでニラを抜き取りました。家の庭に移植します。

 

 

 

After school, I visited Kappa Sushi restaurant then met up Mr. Kamikura. He missed the opportunity to eat sushi due to his car trouble on Monday this week and he really wanted to eat it.

 放課後かっぱ寿司に行ってKamikuraさんに会いました。今週月曜日車の故障で食べる機会を逃し、とても食べたがっていたのです。

 

 

 

It was my second time to eat sushi this week so I didnt eat so much.

  今週2回目の寿司だったのでそれほど食べませんでした。

 

 

 

Anyway we had a luxurious time there.

  とにかく豪華な時間を過ごしました。

 

 

 

On the way back, I bought 5 pallets for our swimming pool at my favorite shop PLUS ONE.

  帰りにお気に入りの店プラスワンでプールの為のパレットを5枚買いました。1枚100円です。

No comments:

Post a Comment