Thursday, June 17, 2021

17th Jun. Fences, Walls, New Product 柵・壁・新製品だぞ

Fences, Walls, New Product

17日 柵・壁・新製品だぞ

 

 


When I finished drying clothes and cleaning bathroom,

  洗濯物を干しと風呂掃除を終えた時、

 

 

 

Kaito woke up and started watching tablet PC.

  Kaitoマンが起きて、タブレットを見始めました。

 

 

 

I drank coffee then

  コーヒーを飲んで、

 

 

 

checked something about fences and

  フェンスと

 

 

 

walls for swimming pool.

  プールの壁について色々調べました。

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

bounced on the trampoline,

  トランポリンで弾んで、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

I made my new product, sectional chair, roughly.

  新製品「組み立て式椅子」を大まかに作りました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC until we took a bath.

  Kaitoマンはお風呂の時間までタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment