Monday, May 31, 2021

31st May. Azumino City, Handmade Swimming Pool 安曇野・手作りプールだぞ

Azumino City, Handmade Swimming Pool

31日 安曇野・手作りプールだぞ

 

 

 

 


I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

drank coffee on the handmade rocking chair then

  手作りロッキングチェアでコーヒーを飲んで、

 

 

 

watered plants.

  植物に水をあげました。

 

 

 

We visited Azumino city then had a periodic medical check-up.

  安曇野へ行き定期健診を受けました。

 

 

 

On the way back, we visited AEON mall and

  帰りにイオンモールに行き、

 

 

 

I visited my favorite Chinese noodles restaurant in Azumino but they saved me only one clove of garlic. I wont come here any more.

  安曇野のお気に入りのラーメン屋に来ました・・・が!!頼んだニンニクは1かけらでした。もう2度と来ることはないでしょう。このラーメン屋、落ちぶれたものです。

 

 

 

Following that we visited Nambu park.

  それから南部公園に行きました。

 

 

 

First Kaito couldnt play on the steepest slide.

  最初Kaitoマンは一番急な滑り台ができませんでした。

 

 

 

After few minutes,

  数分後、

 

 

 

Kaito did it at last. Good job!

  Kaitoマンはついにやれました。よくできました!

 

 

 

We visited the city hall then went back home.

  市役所に寄って、家に帰りました。

 

 

 

I planted bittter melon.

  ゴーヤを植えました。

 

 

 

I received materials of handmade swimming pool from my aquaintance working for the civil engineering and construction industry.

  土木業に携わる知り合いから手作りプールの材料を受け取りました。

 

 

 

Finally we watched passing trains from our balcony.

  最後にバルコニーから通過電車を見ました。

No comments:

Post a Comment