Thursday, October 1, 2020

1st Oct. Full Moon 満月だぞ

Full Moon

10日 満月だぞ

 

 



We waved hands to Tamami in front of a storehouse.

  倉庫の前でTamamiさんに手を振りました。

 

 

 

We played marathon though it was drizzling.

  小雨でしたがマラソンごっこをしました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

I repaired the drum.

  ドラムを修理しました。

 

 

 

We cut grass for our cultural festival this weekend.

  週末の文化祭に向け、草を刈りました。

 

 

We saw the beautiful harvest moon outside but I found that we dont have to go outside because

  キレイな中秋の名月を外で見ましたが、外へ出る必要がありませんでした。なぜなら

 

 

 

we are watching the full moon, chabby Kaitos face, everyday.

  毎日ぽちゃぽちゃの満月を見ているのですから(笑)

No comments:

Post a Comment