Saturday, October 10, 2020

10th Oct. Throw Slippers スリッパを投げるぞ

Throw Slippers

1010日 スリッパを投げる

 

 

 

 



When we were eating breakfast, he sat backward.  

  朝食を食べている時、Kaitoマンは後ろ向きに座りました。

 

 

 

Since it was raining,  

  雨が降っていたので、

 

 

 

Kaito was making something to eat.

  Kaitoマンは何か食べ物を作っていました。

 

 

 

I was piling Kaitos slide.

  Torojiro先生はKaitoマンの滑り台をやすりがけしていました。

 

 

 

When I finished scattering one huge bag of sawdust,

  デカイ袋いっぱい分の木屑を撒き終わった時、

 

 

 

Kaito finished making sweets with Tamami.

  Tamamiさんとスイーツを作り終えました。

 

 

 

Following that Kaito started throwing slippers. Why??

  それからKaitoマンはスリッパを投げはじめました。なんで??(笑)

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

We visited my favorite store PLUS ONE then

  お気に入りのプラスワンに行って、

 

 

 

enjoyed shopping at some shops.

  いくつかの店で買い物を楽しみました。

 

 

 

Kaito got the interesting toy with snacks.

  Kaitoマンはお菓子付の面白いおもちゃを手に入れました。

 

No comments:

Post a Comment