Friday, October 16, 2020

16th Oct. Azumino Park あづみの公園だぞ

Azumino Park

1016日 あづみの公園だぞ

 

 

 

 



I couldnt take Kaito to his nursery school because

  Kaitoマンを保育園に送って行けませんでした。

 

 

 

I had a school bus duty.

  スクールバス当番だったのです。

 

 

 

We visited Azumino Park. I used to come here when I was in Azumino city.

  あづみの公園に行きました。安曇野市に住んでいる時はよく来ていました。

 

 

 

We ate luxurious lunch there.

  豪華な昼食を食べました。

 

 

 

They have an aquarium of river fish.

  川魚の水族館があります。気球はおやすみでした・・・。

 

 

 

Although a weather forecast said it would be raininy, actually it was completely fine. Im a Fine Man 

  天気予報は雨でしたが、完璧な晴れでした。雲がありませんでした。行事に雨は降らせません!雨は降らせないものです。

 

 

 

Kaito practiced making Bad Face 

  Kaitoマンは悪い顔を作る練習をしました。

 

 

 

He tried to play the snack game but he couldnt make it well in short he couldnt get snack.

  お菓子のゲームをしましたが、上手にできませんでした。つまりお菓子を手に入れられませんでした。

No comments:

Post a Comment