Friday, October 2, 2020

2nd Oct. New Playground Equipment 新しい遊具だぞ

New Playground Equipment

10日 新しい遊具だぞ

 

 

 

 


I removed some big stones in the morning. These are annoying me when Im using mover.

  朝大きな石を取り除きました。草刈りでビーバーを使っている時にカンカン当たって火花が散ってうっとうしいのです。

 

 

 

We saw Tamami off outside then

  外でTamamiさんを見送って

 

 

 

played marathon as usual.

  いつも通りマラソンごっこをしました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

We have almost completed handmade masks.

  ほぼ手作りマスクが完成しました。

 

 

 

I shaved a timber to get wood chips as a result,

  木くずを得るために木を削りましたが、結果として

 

 

 

I got a beautiful cylinder-shaped wood. Ill use it as Kaitos playground equipment.

  キレイな円筒型の木を手に入れました。これはKaitoマンの遊具として使います。

 

 

 

Kaito was jumping from a sofa when I came back home.

  家に帰った時、Kaitoマンはソファから跳んでいました。

No comments:

Post a Comment