Wednesday, September 30, 2020

30th Sep. 60 GB 60GBだぞ

60 GB

30日 60GBだぞ

 

 

 

 



I set up a hawk kite in the morning.

  朝、鷹カイトを設置しました。

 

 

 

We saw Tamami off outside.

  外でTamamiさんを見送りました。

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

I cleaned our carport then went to nursery school.

  カーポートを掃除して、保育園へ行きました。

 

 

 

I made a lot of pot stands.

  たくさん鍋敷きを作りました。

 

 

 

We played drums as usual.

  いつも通りドラムを叩きました。

 

 

 

Ive used 60 GB as well this month.

  今月も60GB使い切りました。

No comments:

Post a Comment