Monday, October 26, 2020

26th Oct. New Shoes 新しい靴だぞ

New Shoes

1026日 新しい靴だぞ

 

 

 

 







When we saw Tamami off outside, we found a lot of monkeys.

  外でTamamiさんを見送った時、たくさんの猿を見つけました。

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

When we arrive at nursery school, Kaito always jumps from my car to cross the parking line.He calls the line Gaiko Line = Gaikocchan(skeleton)s Line and if he cannot cross it the scary skeleton appears.

  保育園に着いた時、Kaitoマンはいつも駐車場の線を越える為に車から跳びます。この線を「がいこライン」と呼びます。もしこれを越えられなかったら、怖いがいこっちゃんが出てきます(笑)

 

 

 

Kaitos classroom teacher told us Kaitos shoes are too tight for him so we bought new ones. Kids grow fast.

  Kaitoマンの先生が靴が小さくなったと教えてくれたので、新しい靴を買いました。子どもの成長ははやいですね~。

 

 

 

I jogged together with my students as usual.

  いつも通り生徒たちと走りました。

 

 

 

I gathered a huge bag of sawdust.

  デカイ袋分の木屑を集めました。

 

 

 

Kaito is always looking forward to sweet after dinner.

  Kaitoマンはいつも夕食後のデザートを楽しみにしています。

No comments:

Post a Comment