Saturday, October 17, 2020

17th Oct. Shelves and Dice 棚とサイコロだぞ

Shelves and Dice

1017日 棚とサイコロだぞ

 

 



It was raining heavily so I jogged inside.

  雨が激しく振っていたので、室内を走りました。

 

 

 

I bought and received dice from WISH. It shows us from 0 to 100 so we can use it for sugoroku, Japanese backgammon, and Kaito can practice 2 digit and 3 digit number.

  WISHでさいころを買って受け取りました。0~100まで表せるので、双六に使えるのと、Kaitoマンが数字の練習にもできます。

 

 

 

I dropped a birthday gift to Liz & Jeikus son Kairi at delivery trader.

  Liz先生Jeiku先生の息子Kairi君の誕生日プレゼントをクロネコに持って行きました。

 

 

 

Following that I put gas,

  それから給油して

 

 

 

had my hair cut,

  髪を切り、

 

 

 

and ate lunch at Zusen restaurant.

  紫森で昼食でした。

 

 

 

Lately I often use this store.

  最近この店によく来ます。

 

 

 

When I came back home, Kaito was making sushi snack.

  家に帰った時、Kaitoマンはお寿司のお菓子を作っていました。

 

 

 

In the afternoon, I started producing 2 shelves.

  午後、2台の棚を作り始めました。

 

 

 

Kaito and Tamami went out for shopping but I continued producing then completed them.

  KaitoマンとTamamiさんが買い物で外出しても作り続け、完成させました。

 

 

 

Until dinner time Kaito watched Doraemon

  夕食が始まるまでKaitoマンはドラえもんを見て、

 

 

 

and played with new dice.

  新しいサイコロで遊びました。

No comments:

Post a Comment