Monday, October 5, 2020

5th Oct. I've used it for more than 3 years 3年以上使ったぞ

I've used it for more than 3 years

10日 3年以上使った

 

 


I finished this tooth powder. Ive used it for more than 3 years at school, wow!

  歯磨き粉を終わらせました。学校で3年間以上使いました。おぉ~!

 

 

 

Kaito and Tamami played at the kids park.

  KaitoマンとTamamiさんはキッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito watched Baikinman DVD on the way to nursery school.

  保育園の行き道、ばいきんまんDVDを見ました。

 

 

 

We displayed our handmade masks.

  手作りマスクを展示しました。

 

 

 

When I was taking a nap, Kaito seemed to take a lot of photos unconsciously.

  昼寝をしている間にKaitoマンが無意識に写真を撮っていたようです・・・。

No comments:

Post a Comment