Thursday, October 15, 2020

15th Oct. Bicycle on the roof 屋根の上の自転車だぞ

Bicycle on the roof

1015日 屋根の上の自転車だぞ

 

 

 

 



I will put these timber together and complete one shelf soon.

  これらの材木を組み立て1台の棚を完成させます。

 

 

 

We saw Tamami off when we were playing at the kids park.

  キッズパークで遊んでいる時、Tamamiさんを見送りました。

 

 

 

We watched Anpanman DVD when we went to nursery school.

  保育園へ行く時アンパンマンDVDを見ました。

 

 

 

We had a meeting then reviewed our sale last week.

  先週あった販売の振り返りをしました。

 

 

 

I made a lot of timbers after school. I have to make 4 shelves for our storehouse and 1 shelf for drying room for wash.

  仕事の後、たくさんの材木を作りました。倉庫に4台の棚、洗濯乾燥室に1台の棚を作らなければなりません。

 

 

 

I brought my bicycle back from school. When our students left, we measured distance of marathon courses by bicycle and GPS in my watch & mobile phone. Results of 3 are almost the same.

  学校から自転車を持ち帰りました。生徒たちが帰った時、マラソンコースの距離を測りました。自転車・時計のGPS・携帯GPSで測りました。だいたい同じ数値でした。

No comments:

Post a Comment