Thursday, October 8, 2020

8th Oct. Shortened Cultural Festival 短縮だぞ

Shortened Cultural Festival

10日 短縮だぞ

 

 


 

 








In the early morning I made these advertisement cards for our sale.

  販売の宣伝カードを早朝に作りました。



Though it was raining heavily we saw Tamami off at the entrance.

  雨がたくさん降っていたので、玄関でTamamiさんを見送りました。

 

 

 




I measured our storehouse again to make exact shelve.

  正確な棚を作る為に倉庫をもう一回測りました。

 


 

 We went to nursery school as usual.

  いつも通り保育園に行きました。

 

 

Even if it rains, my student never stop practicing drums.

  雨が降っていても生徒は決してドラム練習をやめません!素晴らしい!

 

 

 

Due to the corona virus, we shortened our cultural festival. We had an opening ceremony today.

  コロナで文化祭が短縮されました。今日は開祭式をやりました。

 

 

 

After school, we prepared for the sale tomorrow.

  放課後、明日の販売準備をしました。

 

 

 

I brought a huge bag of sawdust, wood chips, our kids park.

  デカイ袋1杯分の木屑を持ち帰りました。キッズパークの為です。お陰で作業室がキレイになります。いいことしかありません(笑)

No comments:

Post a Comment