Tuesday, October 20, 2020

20th Oct. Sit Gently 行儀よく座るぞ

Sit Gently

1020日 行儀よく座る

 

 

 

 



Kaito was sitting gently in front of the heater. Maybe he felt cold...

  Kaitoマンはストーブの前で行儀よく座っていました。多分寒いと感じたのでしょう・・・。

 

 

 

We played marathon.

  マラソンごっこをしました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

We made a part of rocking chair.

  ロッキングチェアの部品を作りました。

 

 

 

After school lunch, we played baseball.

  給食後、野球をしました。

 

 

 

After school, I made a lot of timbers for shelves then

  放課後、棚の材木をたくさん作って、

 

 

 

gathered sawdust.

  木屑を集めました。

 

 

 

Ive almost completed making timber of 4 shelves.

  4台の棚の材木をほぼ作り終えました。

 

 

 

Kaito was sitting gently on a sofa.

  Kaitoマンはソファに行儀よく座っていました。

No comments:

Post a Comment